David Bandelj, Kako objaviti literarno delo






















Primožu S.

Ustavil me je mlad pastir
rekel je da čreda ne more
več muliti trave ki raste
na pobočju

kisla je
zato je ovce ne marajo
pobočje je strmo
in vsakič so tvegale
življenje za mehkobo
zdaj ne gre več

gledam atmosferska nagnjenja
da razumem zakaj so
ovce tako izbirčne
pastir pravi da so se
naveličale hoditi navkreber

greva midva
in pokosiva travo
ter jim jo prineseva
takrat poprimejo
žvečijo
navajava jih na to

vsakič ko se povzpneva
je trave manj in tudi midva
sva vedno bolj izčrpana
zgodbe ni konec
še vedno to delava

ni mi jasno
in mi nikdar ne bo
zakaj ne marajo da je trava
kisla a jo jedo če jo
midva prineseva

nekoč sem to vprašal ovco
rekla je da uživa v kislobi
ki jo postreževa na srebrnem pladnju
in da raje to kot nič

ko sem to povedal pastirju
se je zasmejal (kislo)
in rekel da je brez veze
ovce itak serjejo na travo
ki jo jejo

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Jurij Hudolin, Fizična in mentalna dezintegracija (1. del)

Slovenska vas

Vstali Kristus ne umre več